Heeft u een vraag of twijfelt u over een product, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!
Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer: 010-2613222
U kunt ons e-mailen op: [email protected]
Wilt u de boiler of verwarming eerst even zien of hem zelf afhalen? Maak dan een afspraak bij ons op het magazijn en showroom aan de Dovenetelstraat 25, Rotterdam. Wij zijn gevestigd op de eerste verdieping.
Adres magazijn en showroom:
Dovenetelstraat 25M
1e verdieping
3053 JD, Rotterdam
Bedrijventerrein Schiebroek
Â
Met de onderstaande module kunt u een bezoek bij ons in de demo ruimte inboeken.
Â
Â
Welkom bij de helpdesk van De Groene Hoed. U kunt bij ons terecht met alle vragen over de producten en leveringen. Wij doen ons best om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.
De antwoorden op veelgestelde vragen hebben wij verzameld in ons Help Center: https://greenhatholland.zendesk.com/hc/nl.
Staat uw antwoord er niet bij, dan kunt u contact met ons opnemen:
- door in het Help Center bovenaan de pagina te kiezen voor 'Een aanvraag indienen';
- via de tekstballon rechtsonder op deze pagina;
- via [email protected];
- via het formulier 'Neem contact op' op deze pagina.
Wij proberen dan om u zo snel en goed mogelijk verder te helpen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.